Thursday, May 12, 2011

13 . MEI .2011

ASSALAMUALAIKUM...(^__^) haish... lame x tulis blog nie... tu pn nsib baek aku ingt lgi psword die... hehehe... pejam celik, pejam celik... dh nak exam final tuk sem 6 nie... pejam celik, pejam celik lgi, aku dh nak abis blaja... harap2 semster dpan last n trus prctical... aku dh x sbar nak kje nie... dh slow sgt dh nk pike psl stdy...


mmmm.... ape yg nk di citerkn ek..?? ntahla..... byk sgt kot.... sem nie aku ade gak berjln2 g Cameron Highlnd, Genting Highlnd, Klantan, air terjun Bertak(kuala kubu bru), ladang getah sg.buloh, dan mcm2 lgi lah... Alhamdulillah, mungkin rzeki aku murah tuk sem nie... harap2 sem dpan dan spnjng idupku pn sme... Aminnn...

Sem nie jugak aku byk involve dlm bidang brodcast... kjap blakon, kjap edit vdeo, kjap jdi camreman, kjap jdi fotograper... hehehe... dh lari sgt dgn culinary dh nie..hahaha.. xpe, aku mmg minat buat bnde berseni2 nie... org kate kite harus ambil pluang mlakukan sesuatu yg baru... baru hidup kte x bosan... org kate la, aku x kate... hehehhe....

Sem nie jgk aku byk bermain dgn emosi... best sgt, sbb byk prkare yg aku dpt blja... sebab aku rase umo aku smakin tue... jdi aku harus matang menangani semua yg aku hadapi dgn tenang.. sem nie agak n sgt kelam kabut bagi aku.. risau pointer aku jtuh... mmm... klmu ooo klmu, x penah xde mslah... sbb tula studnt2 anda 'sayaaaang' sgt2 ngn anda.... ;P

sem nie jugak... aku dh oficial brenti kerja dari ayamas... so, aku kne jimat2... sbb aku hnya dpt bantuan ptptn ngn ptptmak ayah je... hehehe... papepun, trime kasih mama n papa... byk mama n papa dh brkorban tuk anak2mu semua...

paling best, bile dh brenti krje nie... aku dpt kenal ramai kawan2 baru... trime kasih byk2 sbb sudi jdi kwn dgn Ahmad Zaied Bin Ibrahim yg ade perangai buruk dan baiknye... harap2 ape yg buruk psl aku, jgnla di bwa mulut... yg baik tu simpan sje di dlm hati... (^__^)

tu jelah yg aku rase aku dpt crite kt dlm nie... yg len2 tu.. biarlah Ahmad Zaied je yg tahu....
t.q krne singgah2 membace ek... ti nk rye dtg la lgi...

Assalamualaikum.... (^__^)

No comments: