Tuesday, October 26, 2010

:: IF I HAD THE TIME MACHINE ::

IF I HAD THE TIME MACHINE...

nak balik ke zaman lampau...

nak pegi skolah balik..

nak blaja betul2...

nak jadi anak yg baik...

tak nak sakitkan hati sape2 pn...

x nak bercinta selagi belum sampi
umur yg aku rase cukup matang
untuk bercinta...

nak benda yg lain seperti ape yg
berlaku sekarang nie...

tapi apa yg berlaku sekarang nie
membuatkan aku lebih matang
untuk berfikir dan tempuhi
liku2 hidup ini...

ini bukan bermaksud aku x bersyukur
cuma apa yang berlaku sekarang ini
tidaklah seperti yang aku harapkan
ketika suatu masa dahulu....

aku harap
masih belum terlambat untuk aku
kembali mngecapi ape yang aku
inginkan pada suatu masa dahulu...

minta maaf kepada sesiapa
yg mengenali aku
aku telah mnyakitkan hati anda
janganlah cerita keburukan aku
ketika ketiadaan aku

simpanlah yang baik
lupa dan ampumkanlah
segala yg buruk tentang diriku...

apa2 pun..
masa lalu tetap masa lalu
hari ini tetap hari ini
masa depan adalah ketentuanNYA


^______^

by: Ahmad Zaied budak nakal ;(

No comments: